Na jouw toestemming gebruiken wij cookies om onze communicatie persoonlijker te maken (lees hieronder bij 'Voorwaarden en veiligheid' meer over onze cookie-verklaring).

Ik ga akkoord
Nieuws

Nieuwe propositie Karwei: De bouwmarkt met smaak

De enige formule voor klussen én inrichten van A tot en met Z

Mensen voelen zich beter als ze mooi wonen, en dat gunt Karwei iedereen. Daarom komt Karwei met een aangepaste propositie: ‘De bouwmarkt met smaak’. De bouwmarkt claimt daarmee drie domeinen: aanpassen (klussen), aankleden en afstylen (inrichten). Klanten kunnen voor alle klus- en inrichtbehoeftes bij Karwei terecht.

Mooi wonen mogelijk maken voor iedereen, dat is waar de vernieuwde marketingformule om draait. Karwei zet hierin het huis centraal en claimt deze met de nieuwe TV-commercial. Daarin staat de transformatie en het meebewegen van je huis centraal.

Vanaf deze week is de najaarscommercial, mét de nieuwe propositie, te zien op TV en online.