Na jouw toestemming gebruiken wij cookies om onze communicatie persoonlijker te maken (lees hieronder bij 'Voorwaarden en veiligheid' meer over onze cookie-verklaring).

Ik ga akkoord
Strategie

Echt winnen doen we samen

In de Benelux is Intergamma marktleider in de doe-het-zelf branche. Maar dat betekent niet dat we op onze lauweren rusten. Integendeel. Intergamma is een organisatie met ambitie: we willen de grootste en beste omnichannel retailer van de Benelux worden.

Daar gaan we voor met een nieuwe strategie en een vernieuwde organisatie. Een organisatie waarbinnen iedereen het beste van zichzelf kan geven. Want echt winnen doen we samen.

De klant centraal

Onze strategie in een notendop: we stellen de klant centraal, maken onze winkels, websites en apps zo goed mogelijk én werken aan een excellente organisatie. Onze klanten zijn vandaag de dag 24/7 online en gewend aan snelle service. Maar ze willen vooral méér dan klussen en verbouwen. Ze willen lekker wonen en hun huis en tuin mooier maken – op hun eigen manier. En ze kijken naar ons voor oplossingen, hulp én inspiratie. 

Altijd dichtbij

Hoe we dat doen: de klant centraal stellen? We richten ons behalve op doe-het zelven steeds meer op wonen, huis en tuin en doe-het-voor-mij. We bouwen verder aan sterke formules – GAMMA en KARWEI – die zich duidelijk van elkaar onderscheiden. En aan prettige winkels, waar klanten makkelijk vinden wat ze nodig hebben en goed worden geholpen. Bovenal zorgen we er online voor dat we altijd dichtbij zijn: met excellente websites en apps, content die aansluit bij de persoonlijke behoefte van de klant en een goede klantenservice.

Altijd gespitst op: wat kan beter?

Waar de klant weinig van merkt, maar wat minstens zo belangrijk is, zijn zaken als inkoop en supply chain, voorraadbeheer en winkelinrichting. Om de kosten laag te houden, richten we al deze processen zo slim mogelijk in. Maar als je de beste wilt worden, is er meer nodig. Bij Intergamma zijn we altijd gespitst op wat beter kan. Zoeken we grenzen op en zijn we bereid die te verleggen. Dat vraagt om nieuwsgierigheid, lef en resultaatgerichtheid. En om mensen die willen uitblinken en bereid zijn een extra stap te zetten. Voor de klant en voor elkaar. 

Hier staan we voor

Dat we het samen doen, is essentieel voor Intergamma. Het is dan ook de eerste van onze vier kernwaarden, die duidelijk maken waar we als organisatie voor staan:
  • Verbonden met elkaar en onze klanten 
  • De wil om te winnen
  • Inspirerend naar de toekomst
  • Met energie en plezier

Deze kernwaarden zijn leidend in hoe we met elkaar omgaan. Ze vormen het kompas waarmee we onszelf en elkaar scherp en op koers houden. Richting die heldere stip aan de horizon: de beste omnichannel retailer van de Benelux zijn.