Wie zijn wij
Succes begint bij goede mensen. Wij zijn trots op onze medewerkers. Het zijn harde werkers die samen voor een goed resultaat gaan. We stellen je graag aan een aantal van hen voor - al hadden we ze natuurlijk het liefst alle 400 in het zonnetje gezet. Lia, Willem, Erik, Marcel, Shari, Mika, Jan-Martijn, Arthur en Saskia vertellen waarom zij het zo naar hun zin hebben bij Intergamma.
Bij Intergamma is geen dag hetzelfde. Dat houdt het werk leuk en spannend. We luisteren echt naar elkaar en helpen elkaar om onze ideeën te verbeteren en uit te voeren
Francie Eisenburger, adviseur HRM
Welke afdeling doet wat?
Op alle afdelingen wordt hard gewerkt. We zijn voortdurend bezig onze dienstverlening te verbeteren. Een globale indruk van een aantal afdelingen.
Category management
De afdeling Category management bepaalt wat we inkopen en hoe we dit aanbieden in de bouwmarkten en de webshops. Elke Categorymanager is verantwoordelijk voor een of meerdere assortimentsgroepen.
Centrale inkoop
Goede producten inkopen tegen zo gunstig mogelijke voorwaarden: dat is de taak van de afdeling Centrale inkoop. Zoals de naam al zegt, werkt de afdeling voor alle 3 de formules: GAMMA, KARWEI en GAMMA België.
Supply chain planning
Supply chain planning is verantwoordelijk voor de voorraad in onze distributiecentra en zorgt ervoor dat die op het juiste moment beschikbaar komt. Producten komen vanuit de hele wereld en hebben vaak een doorlooptijd van meer dan een half jaar.
Logistiek
De afdeling logistiek houdt zich bezig met alles wat komt kijken bij het vervoer van artikelen vanuit onze distributiecentra naar de bouwmarkten of direct naar de klant. Ervoor zorgen dat de juiste artikelen op het juiste moment op de juiste plek komen, daar gaat het om.
ICT
Op het gebied van e-commerce is Intergamma koploper binnen de doe-het-zelfbranche. In onze 3 webshops worden wekelijks zo’n 15.000 bestellingen gedaan. Dat vraagt om een effectieve IT-infrastructuur, één van de verantwoordelijkheden van onze afdeling ICT.
Cross Channel
De afdeling Cross Channel zorgt ervoor dat onze klanten al onze ‘kanalen’ (bouwmarkten, webshops, bestelzuilen en apps) door elkaar heen kunnen gebruiken en overal dezelfde prijs, informatie en ervaring krijgen. Binnen de afdeling werkt een flink aantal scrumteams aan steeds nieuwe verbeteringen en functionaliteiten. Zodat onze klanten altijd en overal prettig bij ons kunnen winkelen.
Communicatie
GAMMA, KARWEI en GAMMA België hebben ieder een eigen afdeling Communicatie die een belangrijke rol speelt bij het sterk neerzetten van het merk. De afdelingen ontwikkelen onder andere PR-campagnes (voor radio, tv, websites en social media), leveren een belangrijke bijdrage aan de folders en zijn verantwoordelijk voor de communicatie met de klant via social media.